mobilblogg - orolig feber-bebbe!

Blir deffenitivt panodil för fröken när hon vaknar nästa gång. (vilket jag tror blir snart...) 38.5 hade hon när jag o L kollade innan vi la oss. Då va hon lugn. Vaknade, åt, somnade -precis som vanligt. Nu däremot känns de väldigt oroligt i den lille spjälsängen. Jag har hoppat upp ur vår säng otaliga gånger o kollat om nappen trillat ur munnen, men lillan verkar helt enkelt bara va orolig.

Inte ska jag väl behöva väcka henne för att ge panodilen?! Jag kan väl vänta till hon själv gör de? -vaknar, alltså!

Kommentarer
Postat av: Mad

Kanske gör lite ont där hon fick vaccinationen också. Hoppas hon blir bättre på smärtstillande. Vi har bara använt Alvedon till Wincent. Det har funkat bra. Ja och så Ipren när han haft väldigt hög feber.



Måste ses så fort ni kan och orkar..

2010-09-14 @ 07:22:43
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0