Ny jacka!

Ja visst blev de en ny jacka (Emelie)

En svart från Intersport. Den e varm o skön. Va billig (för att va en vinterjacka) o man kan ta av pälsen o göra den till en ikke-wannabe-snobb-jacka. Kanon!



-Va tvungen att ta (skitig-)"spegel"(-som Ella smutsat ner med sina små klåfingrighets-fingrar)-bild.... Då L skulle ta bilder på mig började jag bara skratta. Bilderna blev jättenördiga. Så nu fick jag ta en spegel-bild, som sagt (Som att de skulle va mindre nördigt, iofs!)


O förresten. Denna köptes inte för L's övertids-pengar som jag tidigare skrivit. Nej. Denna köptes faktiskt som för tidig födelsedags-present från Mammi (Mommo) TACK säger jag för de ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Woho! Tjusigt :D Och bra framförallt! nu slipper du frysa :)

2010-09-30 @ 21:07:18
URL: http://emeliten.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0