Onsdag!

Entre med mammorna. Räkmacka och coca cola. Mikaela va modig o bad skedgubben att inte spela då 3 av 4 bebisar sov. Trevlig hade vi. Som alltid!
Klipp-Catja fick träffa Ella. o jag klippte o färgade håret för första gången på ett halvår (resultatet ser ni nedan) Ella åt gröt o Catja fick fram ett "småsint-kort" när hon spådde mig. Tyckte faktistk de inte kunde passa mig sämre. För småsint, de e jag inte. Dåliga sidor, javisst. men inte denna!
Ella blev livrädd för liten vovve. Denna hoppade upp o morrade åt Ella när vi satte oss ner. De va bara en sån där liten paris hilton-hund, o den gillade visst inte barn. Ella blev iaf rädd. -Kanske för att jag hoppade till. Kanske för att Bella (Cajas syrra) skrek åt hunden när den gjorde detta. -Stackars Ella snyftade länge!

Idol innan. Kungarna på Tylösand nu. Patetiskt e ordet... ändå kan jag inte låta bli att titta! -Jag som e patetisk, kanske!




Kommentarer
Postat av: Milla

Det där programmet är som en bilolycka, man kan liksom inte hejda sej från att titta ;)

2010-09-22 @ 23:48:51
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jessie

Åhh jag gråter en liten skvätt såå SÖT hon e!! Ffa i de där brallisarna <3

2010-09-23 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0