Tisdagslyx!

Ella vaknade tjugo över sex imorse, somnade som tur va om nån timme igen efter matning. Tröttare än tröttast somnade även jag om då Ella senare tog sin förmiddags-lur vid 11. Hon vaknade 13 (Behöver jag säga att de va s-k-ö-n-t?!)

Agge kom hit vid ett. Vi käkade lunch, smidde eventuella planer o snackade en massa. Tiden gick -som alltid- för snabbt, o Agge var tvungen att rusa till bussen hem för att åka o jobba... Nu väntar jag på att L kommer hem. När som helst e han hemma. Jag ska då göra fläskfilé, potatiskroketter, sallad o bea. Lite lyx på en tisdag e aldrig fel!

Ella e gnällig o morsan nojjar över sjukdommar.. Många bebisar som e förkylda o sjuka nu tycker jag. Men Ella verkar frisk -men dock gnällig, som sagt- än så länge...




-Älskade go-ungen!

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

sötnosan :D



sv: tack tack söta du :)



hoppas allt är bra med er

!kram

2010-09-07 @ 22:03:29
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0