Trötthetstips!

Jag e trött i kroppen, men inte i hjärnan... Detta e ett problem jag ofta har, faktiskt. Var dag nästan. Funderar på att gå å lägga mig, men finner ingen ro... Någon som har tips o ideér? -Dela gärna med er!

Har provat:
-Ingen cola, godis eller andra sockerkickar på kvällen (iaf inte på vardagarna)
-Va igång hela dagen
-Gå upp tidigt o va dötrött hela dagen
-Fixa allt (annars känner jag stress över detta. tvätt/städ/disk t.ex.)
-Gå å lägga mig o blunda o slappna aaav (=blir bara ännu mer stressad)
-Att inte tycka de e kul att facebooka o blogga (går inte!)


Ett Ella-knep kanske skulle hjälpa?
-"Bappen" verkar ju göra susen på de små!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skriv upp en lista med allt du tänker på! Om det så är vardagssysslor eller vad du funderar på att skriva nästa inlägg på din blogg... Rensa skallen med (papper och penna!) allt du tänker på... Kan behövas ibland. Eller bara läs en bok, det slocknar man (iaf jag) av direkt :P

2010-09-10 @ 23:52:49
URL: http://Http://emeliten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0