Sweet Mommy Blogs Award!

Söta Malin gav mig denna.
-Visst blir man lite varm i hjärtat av sånna här utmärkelser...?!



Instruktioner:
* Ge denna awards till någon eller några mammor du tycker förtjänar denna.
* Skriv varför dessa just förtjänar blogg awards
* Be dina vänner som fått awarden ta bilden och instruktionerna och ge vidare.
* Länka till den som gav dig Awarden.




Jag vill ge denna awarden vidare till
:

Mad -En ny-gammal vän och super-morsa till lille Wincent o lillebror i magen. En sån där mamma som verkar kunna allt -in a good way! Man frågar -hon svarar. Söt som socker o alltid go o gla!

Lina -Även hon e ny-gammal vän. Rolig, lite galen o alltid glad. Mamma till sin 2 månader gamla Filippa som hon gör allt för. Tycker de e superroligt att ha börjat "dejta" min värsta bus-bästis från stallet igen.

Emelie -Ny vän o precis som jag ny mamma. Har en liten gla-unge vid namn Ebba som föddes en knapp månad efter Ella. Emelie tog kontakt med mig via bloggen o visst kände vi igen varndra -de e lixom näst intill ett löfte om man e från Höllviken! Vi började mammadejta o känner att jag verkligen gillar den här tjejen. Hon e supergo, rolig o vi har -även om vi som sagt inte känner varndra så bra- alltid något att prata om.

Linda -Ellas faster, min svägerska. Lyckas överleva 3 busfrö är väl bara det värt en award egentligen. Dessutom e hon så kunnig (kan inte räkna hur många gånger vi ringt henne o börjat samtalet med "Om Ella gör/vill/ska/..." Linda e fin. Hon e go. Hon e glad o rolig o jag skrattar alltid i hennes närhet, o viktigaste av allt så ger hon sina ungar o Ella så mycket kärlek att man blir lycklig av att bara se på de...

Petra -Mamma till sötnosen Neo, även hon en ny/gammal vän. Har träffas en gång sen de små kommit till världen, men jag hoppas på att de blir fler! Petra e glad o tålmodig, hon skriver alltid små söta kommentarer eller gillar en statusuppdateringar. Hon verkar lixom bry sig -o de uppskattas verkligen!

Mommo -Min egen mamma. Bara för att hon e min bästaste mamma. Men hon borde väl istället få pris för Mommo-awards nu tycker jag. De säger hon själv. Mamma-tronen har gått vidare till mig, Men i mina ögon så kommer hon alltid va min mamma. Min älskade underbara Mammi

Malin -Goa Malin som jag fick awarden av -Vet iofs inte om de e emot reglerna att skriva om henne nu, men de skiter jag i! Malin e en underbar mamma till sin lilla Oliver. Hon kämpar trots Olivers funktionshinder, hon älskar honom o gör allt i sin makt för att han ska må bra. Jag ser verkligen upp till Malin och beundrar henne, o de vill jag att hon ska veta. Hon e en så fin människa. 


Jag hoppas att ingen känner sig bortglömd. -O om så skulle va fallet skyller jag på mamma-hjärnan... Den fungerar lixom inte alltid som den ska!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Aaaw vad du är go'!!!! :D<3

2010-09-13 @ 19:50:16
URL: http://Http://emeliten.wordpress.com
Postat av: Malin och lilla Oliver

Tack för dina fina ord, dom värmer och berör verkligen!

2010-09-13 @ 21:06:04
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor/Kim

Va fint! Älskar dig med! puss (och gädljetårar)

2010-09-14 @ 14:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0