Den dåliga bloggdagen, torsdagen!

Idag har jag varit en dålig bloggarinna. Ett enda fjutt-inlägg o dessutom ett brutet löfte om en mobilblogg har jag lyckats åstakomma... Dåligt, dåligt.

Jag o Lina fikade på "Mormors". Skedgubben kom o pratade som vanligt. Spelade på sina skedar (O la sen tillbaka dom i bestick-lådan... Urk!) gjorde han.. Ella satt storögt o tittade på gubben. Log mot honom. -Gjorde väl hans dag (ja de, plus att han fick pantflaskorna från mig o Lina)
Vi shoppade (inte jag. Höll mig denna gång) o gick runt. Linus hämtade mig som vanligt vid fyra o sen åkte vi o tittade på vagn. Som vi köpte. Så nu e vi stolta ägare av en Bozz Elegant. En brun, jättefin (Tack Maddo för tipset o Moffa för hjälpen!)

Kom hem. Kom på att vi varken hade potatis eller sås till laxen vi tänkte göra.. Vi slöade till o köpte pizza att värma i ungnen. Gick ner till grannen en runda. En halvtimme typ, sen ville Ella sova o mamma kolla idol. Lillfis somnade på en minut, vi åt, kollade tv, jag kokade flaskor o Linus somnade även han.

Imorgon bär de hem till fajja (min farmor, som jag inte får kalla farmor -o ännu värre gammelfarmormor... "De låter ju så himla gammalt" höjtar hon på sin härliga göteborgska.) Jag o kuss drar dit vid lunch. Beställt delicatobollar har hon gjort, kuss. Så de blir nog en himla go dag!








Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Foto på vagnen tack :p Eller det kanske du har i andra inlägg?!

2010-09-10 @ 19:14:31
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Mad

Men OJ jag har helt missat detta med vagnen ;)

GRATTIS ;)

Alla sulkyvagnar brukar det stå upp till 15 kilo MEN det är för att dem inte testar dem till högre vikt enligt EU standard..Tror däremot din vagn är upp till 18 kilo..Men det väger nog inte Ella på ett tag ;)

Så är du nöjd? Har ni provkört den? Va tycker Ella?? KRAM

2010-09-11 @ 11:05:18
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0