Dator-krångel.

img_1234 (MMS)

Kommer inte in på datorn. Förstår inte varför men så e nu fallet! -dessutom orkar jag inte bry mig något vidare om de just för tillfället... Sängen kallar! Sjukt bra dag och kväll. Mina fina morföräldrar bjöd på maten vi egentligen skulle betalat själv, var för sig. -Dom e så underbart snälla och fina. Vi hade en trevlig och god middag och Ella skötte sig bra. Somnade bums när vi kommit hem! Agge o jag snackade skit fram till för en timme sen då hon begav sig hemmåt. Linus fjäskade till sig ännu en öl-kväll med grabbarna. Jag tänkte som sagt sova nu. -Ta sovmorgon imorgon. Tvätt o folketspark med mina fina 2 väntar efter det. -För övrigt har bilden inget att göra med inlägget. Visserligen e den tagen idag, mellan folketspark och Elysee, men annars -nada!


Kommentarer
Postat av: Malin

Söte-Ella! MEn är det inte lite tidigt för henne att känna igenom brösten??!! ;)

2011-04-22 @ 09:30:15
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0