De gick hem!

Dagen började med kaos. L hade stuckit iväg och jag o Ella bråkade tills vi båda grät... L kom hem så jag fick ta på mig kläder o borsta ut håret, sen stack vi på olika håll igen. -L mot förådet och jag in till stan.
Ella o Gustav kiknade av skratt vid gungorna där jag o Mikaela stod o puttade på, Snackade skit! -Stack in o mötte upp Emelie o Ebba vid Waynes efter nån timme, tog en fika.
När klockan blev eftermiddag drog jag mig hemmåt.. Mötte upp L och gick en tur i folkets park för att kolla djuren o käka en glass... Ella va i trans! -Både av glassen och djuren!

Ella har för övrigt vräkt i sig av maten idag! Jag lagade korv stroganoff i helgen o frös in ett par burkar, idag testade vi de på för första gången och wow vad de gick hem! Ella slickade (inte bokstavligen, men dock!) skålen. Åt varenda litet riskorn, korvbit o ärta. -Jag känner mig riktigt stolt över kok-konsterna!


Nu sover pluttan o jag tänkt duscha i tid för en gång skull! Kanske springer jag ner o köper bröd innan. Klockan nio ser vi Criminal minds o sen väntar sängen.


-Bilder tagna i påskhelgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0