Jag skyller ifrån mig.

Jag mår bättre. Dessutom e det låtsas-fredag imorgon och jag övertalar mig själv att stå ut en dag till...
Ella e krävande nu. Mammig som fan. Vaknar senast kl 7 o sover oroligt, ger mig blöja efter blöja att byta och lilla rumpan e tomat-röd. -Jag hoppas på tänder!
L jobbar mycket. E även han trött. Lycklig över att vi kommit till Malmö o umgås med sina vänner dom lediga kvällarna -något jag unnar honom.

Imorgon blir de folkets park med Emelie o Ebba, Mikaela o Gustav. Vi hoppas på fint väder o glada barn. -Lediga gungor e oxå de ett plus. Kvällen spenderas på tjusiga Elysee med mommo o kaj, mormor o morfar, bröderna + flickvänner... Ser fram emot att med gott samvete äta gott. Dricka en cola (som jag ändå gjorde idag -fast de va Jessies fel! -I blame her!)


-Jag o min fina, älskade dryg-fis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0