Mamma skrattar åt mig!

Hängt i stan med Agge hela dagen, Tillbringade oxå kvällen hos henne o brossan o krängde påskmat!
Lilla torg och inhandling av sån där "bad-dress" tog x antal timmar av vår lördag. Men de vade värt! Speciellt lilla tg-hänget. -De va gött! Soligt, varmt, mysigt.
Mamma tycker jag e en tönt, btw. -För att jag köpt en sån där långärmad solskydd 50-dräkt till Ella bara för att hon ska bada i poolen mamma o kaj köpt till henne imorgon. "Vi skrattar alltid åt sånna när vi e på Kreta" fnissade morsan... "Nu får vi skratta åt Ella" -Fast sen lovade hon att bara göra det idag då Ella inte e där, så Ella inte känner sig kränkt i sin fina surfar-dress (den ser ut så! E SKITCOOL -så de så, mamma!) imorgon. -Bra de!

Nu väntar sängen. Ögonen går i kors. -Imorgon vankas de flyttstäd i gamla lägenheten, o därför Ella ska dumpas av hos mommo! Bada i sin fina (ja, jag säger de igen!) utstyrsel!


-Så här snygg svägis har jag!

Kommentarer
Postat av: Mad

Du såna har jag med! Man ska skydda dem mot solen idag. För i tiden, stenåldern(?) ;) när våra föräldrar och svärföräldrar levde ;), då visste man ju inte bättre..

2011-04-25 @ 08:03:59
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0