Före!

Jag har sovit som en stock inatt -uppenbarligen! L hade varit uppe hos Ella ett par ggr när lillan bökat rundor och gick sen upp med henne tjugo i sju då hon inte längre alls ville sova... Men de ville jag! Vaknade av att Venessa kom o ringde på porttelefonen strax efter nio...
Blev snabbis i stan med V o Ella, sen hem o fixa med tvätten, laga fisksoppa. Jessie kom strax innan fem och dumpade apoteket-påse innan vi drog iväg på träningspass nr 2 för denna veckan. Indoor walking-invigning för Fannys trötta mammakropp visade sig vara jobbigare, men dock även roligare (iaf efteråt) än jag först trott! -Detta pass blir det mer av framöver.. for sure!

Agge o Ralle kom och hjälpte till att käka upp soppan, tittade lite på tv. Jag o L var supersociala som diskade under ungefär halva tiden. -Men jag tror inte sällskapet brydde sig något speciellt... Dom verkade iaf nöjda!
Ella somnade en dryg timme senare än vanligt. Blev pigg o ville vara med då Ralle o Agge kom, såklart! (Can't blame her!) Hoppas att hon kanske ger oss lite sovmorgon imorgon istället. -Till sju iaf!

Nu kastar jag snart mig i sängen. Gissar på grym träningsvärk och stelhet imorgon, men who cares? -Jag gillar´t!


-Förebilder på min otränade kropp.. ändå känner jag mig större i verkliga livet... Jag hoppas på att jag e nöjd fram till nästa sommar... Jag satsar absolut inte på nån size zero-tjolahejsan! -Jag satsar på välmående och att som sagt va nöjd! Nöjd & lagom = Fannystyle!


Kommentarer
Postat av: Lojsan

åh, och när jag flyttar till Malmö kan vi träna alla 3 :)

2011-04-30 @ 19:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0