Jag överlevde!

Första träningen avklarat. Core bosu hette passet. Kul va de. Jag mår kanon nu efter. Trött -såklart, Men så ska de väl vara?? -Kommer med all säkerhet sova som en gud inatt! (hoppas bara Ella gör det oxå!)

På tal om Ella så får ungen vansinnes-utbrott utöver de vanliga för tillfället. Idag vid påklädnad funderade jag seriöst på att aldrig mer klä av eller på henne.. Kanske höja värmen i lägenheten o helt enkelt låta den lilla gå runt i blöja. endast! 24/7.
Hon blir så vansinnig att mitt hjärta splittras i tusen bitar samtidigt som jag nästan blir förbannad på henne.. -Hur jobbigt kan de va, lixom?

Vi promenixade (med en nu glad Ella) till Madde + busfrön efter lunchen. Ella o Wincent lekte. Antonio satt mest nöjd o trallade. Sov lite i bärsjalen. Wincent-bus gav Ella en hårdhänt eftermiddag, men Ella klagade inte. Hon e rätt nöjd nu. Inte alls blyg eller rädd längre.


-När kläderna e på e jag glag igen (tills jag märker att jag har mössa -eller vantar- då ska de av ILLA KVICKT!!) säger Ella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0