Jäkla söndag!

Bra dag idag. Lång men ändå kort på nåt sätt...
Efter jag vaknat o käkat o fixat stack jag o Ella ner till Yanie o Amber... -L drog till stan för Willys-shopping och påhälsning av vän.

Ella stortrivs verkligen hos familjen Karlsson. Leker jättebra med Amber och hennes leksaker. Sitter på filten och verkar helnöjd med tillvaron (sålänge leksaks-hunden som hoppar o snurrar inte e igång.. -denna e hon livrädd för!)


-Ella-bus o Amber-bus

Tn kom efter ett tag. Vi gick upp med Ella. Den sistnämnde somnade rätt fort o jag o Tn hängde i soffan o snackade.
L kom hem o gjorde köttfärsås. Tn stannade på middag!

Ella sov en dryg timme där på eftermiddagen. Resultatet av det var att fröken va pigg som en lärka efter vällingen. Tjöt av glädje när jag pussade hennes små händer o försökte att lugna henne... Halv tio somnade hon till sist.


-Tn o Ella förra gången Tn va på besök!


Imorgon har vi inga planer... Vet inte ens om jag orkar åka iväg. Kanske kan vi tvinga hit någon, kanske leker vi o busar själv!
Vi får se...

Nu blir de sängen. En stunds bloggläsning o sova.
Damn you, söndag... -Varför ska du ta slut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0