Nojjorna.

Mycket idag. Mycket bra!

Vicky va här. Vi gjorde pannkakor. -Ska även hänga på lördag! Film o mys blir det då..
Stan med Josse sen. Käkade sushi (för andra gången i mitt liv) Riktigt gott! Snackade till käkarna blödde. Åkte hem.

Sökt o mailat om lägenhet med L. Busat med Ella. Kollat tv o bölat lite... -Till tvn alltså!
Nu blir det sängen... BVC imorgon! Nervös. -Funderar på om jag ska ta upp mina nojjor... -eller tycker dom jag e en knäppis då? Tror dom att jag missköter Ella o skickar socialen på mig för att ongen inte kryper än?? Bad mother. BAD!

Skämt å sido. -Jag gillar inte om nån dömmer... Samtidigt vill jag veta
-Magkänslan får bestämma imorgon, helt enkelt!


-Idag har jag charmat Vickan!


Kommentarer
Postat av: Madelaine

Nojja inte Fanny..vissa barn kryper aldrig..hon behöver kanske inte krypa. Hon är kanske nöjd. Man slutar aldrig oroa sig. Det är inget fel på din tös!!

2011-02-22 @ 23:40:59
URL: http:// mamamad.se
Postat av: Natalie

Håller med föregående skribent! Jag går på en under 1 klubb med Chloe och barnen där är alla så olika!

Och klart du ska fråga BVC tanten om du känner dig orolig eller om du bara vill ha hennes synpunkt, det är ju därför dom är där.



Ella verkar vara en alldeles alldeles perfekt liten 10 månaders unge, så oroa dig inte!



KRAM

2011-02-23 @ 11:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0