Big news!

Jag o Linus har krängt årets första semlor ikväll -o jag äcklas lite av all grädde o mandelmassa så här i efterhand...  
Jag o Ella har busat runt hela dagen. Somnade som en ängel halv åtta, gjorde hon. -Heeelt själv!


-Min lilla rymdvarelse i sitt lilla rymdskepp


Imorgon blir de full fart igen. Jag o lillan drar in till stan o träffar kusin A o fikar o snackar skit mest hela dagen... Ska även hämta ut min (Ellas) Ralph Lauren-väst som blev förstörd i tvätten, och nu ska tvättas om... Vi ska se om den går att rädda. -Annars får vi pengarna tillbaka då dom inte har några sånna västar kvar! (Vill inte ha några pengar tillbaka! -Speciellt inte då de va Ellas julklapp från Vigge o Venessa! ...skittråkigt, ju!)

Ajja.

Big news, btw! -Lägenhetsvisning på fredag! Gamla väster. 3a. 89 kmv. -Håll era tummar och tår!
Att vi dessutom skulle få flytta in i den 1 maj och vi har sagt upp denna lägenheten precis till denna datum skulle detta passa oss P.E.R.F.E.K.T.


-Slå o kasta klossar o studera dom noga när dom rullar iväg e en väldigt kul lek just nu, tycker Ella. (Inte mamma. -Fröken E blir nämligen skitsur när dom rullar iväg för långt och hon vill ha dom igen! ... Bara att springa för mig, alltså!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0