Mitt problem?

Superdag i superstan (?) med superkuss! Sprang även på Vigge o Venessa och tog en fika med dom.
Shoppade nödvändigheter som strumpor o leggings. Ett par strumpbyxor till Ella blev de, och en liten liten present till en liten liten person! -Glömde däremot jackan, västen, -Men de tar vi på fredag!

Har ätit lasagne o kollar nu på efterlyst. Har lite halv-ångest över att vi till på fredag ska ha städat inför fotografering av lägenheten o vi inte ens har börjat! Samtidigt..  -Varför bryr jag mig egentligen? Vi kan väl inte mega-städa bara för att hyresvärden ska kunna lägga ut lägenheten för uthyring? -De e väl egentligen deras problem... eller? -Har jag några skyldigheter?


-Bild från London, 2008. Kusin Alice o Jag käkar frukost på tunnelbanan!
(Tänkte precis skriva nåt dåligt skämt om tunnelbanan bara för jag just har en sådan -ja. banan!- i handen, -men ångrade mig när jag insåg hur otroligt tråkigt de skulle bli! ...Tur för er kan jag säga!)


Imorgon drar jag o Ella till Malmö o träffar mina mammor. Testar nytt då. Kronprinsen! Lina o Emelie va där i förra veckan -då jag o Ella höll sjukstuga- Men imorgon hänger vi på!
Städa ska vi oxå göra imorgon... Eller iaf plocka undan! -Frågan e ju bara hur vi ska göra! Lådor och leksaker står överallt då denna lägenhet e lika med NOLL förvaring! (o sen har vi iofs en källare... -som e full av mögel!) 
De blir väl "öppna-inte-dörrarna-till-garderoben-FOR-FUCK-SAKE-!-!-!" eller nåt.

Nu -back to efterlyst! (btw -råna en 11åring?? Hur JÄVLA feg får man bli? -SJUKLIGT! Finns inte ord! Nej. USCH! -Livstid på de!!)


-Var ska mamma lägga alla mina grejer?, undrar Ella...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0