Bättre!

Min lilla Ella verkar vara på bättringsvägen. -Hon verkade va på bättringsvägen redan imorse -då hon vaknade klockan halv sex och låg o trallade att "Mamma-kan-vi-inte-gå-upp-nu-för-jag-e-piiiigg!" (översättning av Ellas "kaaah bah kah kah BAH!")

37,7 ligger tempen på, o fröken verkar fortfarande något trött. Äter gör hon däremot. Dricker oxå. -o leker!

Vi stannar hemma idag, men går nog en runda till ica o köper våtservetter och tvättservetter! Dessa har tagit slut snabbt i dagarna... -Ellas mage har inte varit helt okej den heller, nämligen.


-Nu börjar jag känna igen min solstråle, igen ♥

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad skönt att hon är bättre! Lilla solstrålen :)



Haha, japp det är jag på bilden :) Visst är det lustigt hur man föreställer sej en människa när man aldrig har sett den :)



Kramar

2011-01-24 @ 21:10:00
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0