Bo i Höllviken?

Imorgon tittar jag o Linus på en hyreslägenet. En lägenhet som ligger i ett hus som finns i Höllviken.

Jag kan tänka mig att bo i Höllviken. -Speciellt i framtiden! För Ellas skull.
Jag har själv vuxit upp i denna lugna lilla håla. I denna tråk-by (som jag tyckte som liten.) Men Hölle känns tryggt. De känns lagom litet och har lagom mycket brottslighet (dvs låg)
Vi får se. Lägenheten e stor o dyr.. Men sen ligger den där -I Hölle. I min barndoms-by.


-En liten lillebror Victor.


Kommentarer
Postat av: Satu & My Baby Dolls

Halloj!

Såg på FL att du efterlyser mammabloggar och då bjuder jag gärna in dig hos mig!



Har 4 barn under 2 ½ år :)



Kika in och skriv gärna en hälsning så jag vet att du vart där;)



Kramar/Satu + busungarna



www.mybabydolls.blogg.se

2011-01-11 @ 15:10:39
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0