Madde&Milla-metoden.

Jag körde Madde-&-Milla-metoden (får jag kalla den så? -de lät snitsigt!) på en mycket trött Ella idag. (ikväll) -Det gick lättare än väntat, faktiskt!
Välling i sägen, en spelande giraff, tjugo minuters sittandes o stirrandes på rullande o knorrande bus.
La henne till rätta en gång då gnället blev högre, in med nappen för femtioelfte gången o vips (ne, okej. Inte vips -men nästan) så sov bus.
Jag SMÖG ut.


L o jag gör pastasallad. L's favorit. Min går att äta.
Vi ska käka, duscha, kolla lite tv o sen sova. Jag e helt SLUT i huvudet!
En bra dag har vi haft med babycafé och påhälsning av Vigge o Venessa, men samtidigt har dagen varit påfrestande. Jag har varit tröttare än vanligt och Ella har varit livligare än vanligt. -O har dessutom inte alls velat sova mycket!

Imorgon drar vi till Velling o vanningen för att bada med lillskrutt. Så himla kul! -Har inte gjort de innan!
Babysimmet e för dyrt, o jag har inte velat gå dit själv med henne. -Men då morbror o Nanny e lediga hänger även dom med o busar (läs hjälper mig)

Nä. Back to pastasalladen så man får ätit nån gång.
Tjo!


-Ella ♥ fåret Timmy


-Ella o hennes extremt störiga -men omtyckta (av Ella, alltså) får.

Kommentarer
Postat av: Agge

Är det vår present ? Underbar som vanligt lilla tjejen<3

2011-01-21 @ 00:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0