Nytt boende!

Jag blev sjuk. -Fick feber! Ingen utgång för Linus idag, alltså. Ingen för mig imorgon!

Ella skriker värre än någonsin... 1½ timme inatt. 2 timmar ikväll. Hon skriker o skriker o skriker. Hon har dessuomt blivit hes (på köpet...? -eller därför hon skriker?) Jag hoppas hon får tänder eller att hennes mage gör lite ont nu efter sjukan (De kanske lät taskigt att hoppats på de, men det jag menar är att jag hoppas de e övergående! -Orkar inte ha de såhär. Speciellt inte när man har 38,5 i temp o världens frossa.. Dessutom tycker jag ju grymt synd om Ella. -De e hjärtskärande!)

Även om jag bara legat hemma och tyckt synd om mig själv har det idag hänt mycket! Lillebror Victor har köpt lägenhet som han flyttar in i i mars. Jag och Linus har gjort precis tvärtom och sagt upp vår! Vi har ingen ny men tog en chansning... -Dumt? kanske. I värsta fall har pappa en ovanvåning som vi får bo på -så hemlösa blir vi iaf inte!


-Världens finaste solsken (inte just nu) skrikunge!

Kommentarer
Postat av: Venessa

Gud så fin hon är!

2011-01-29 @ 09:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0