Tunga ögon!

Fy vad jag e trött idag. Ögonen e tunga. -Kroppen lika så...
Jag hade svårt att somna igår. Vet inte varför, men så va de. När jag väl somnat vaknar jag bara några minuter senare av att Ella tigger välling... -Mindre kul natt (Läs: "mindre kul morgon"... ?) alltså.

Jag träffade både Emelie o Lina, Kuss, Annika o Olivia i stan idag. -i omgångar. En del stress, men alltid trevligt med sällskap! -Önskar jag va så här poppis varje dag!


Imorgon ska jag hänga med Venessa i stan. Ska luncha med Pappa o lämna in dunvästen som blivit förstörd i tvätten. Jag ska dessutom avstå shopping för att spara till resan.
Just de ja. Resan! -Den har jag ju glömt att berätta om, -o ärligt talat känner jag mig allt för trött för att göra de nu... Men jag säger så här: Idre. Skidor. Pengar (?) Komma i skidkläder.
-Fattar ni nada av de jag skrev?? Lugn! Jag LOVAR att berätta mer för er om det en annan dag!


-Ella-naken-fis o Pappa L.


Har jättefina bilder på Ella o Filippa från dagens dejt förresten, men jag orkar faktiskt inte detta heller! Jag orkar inte ladda upp några fjuttiga bilder... -så jag bjuder på en annan så länge. Sötbebisar-bild kommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0