Ynklig!

L tog en runda på Willys och veckohandlade innan. Ella sov mest hela tiden då han va borta. Hon vaknade dock precis innan han kom hem och var den mest ynkliga bebis jag någonsin stött på.. OJ va synd jag tyckte om henne! Hela 39,6 låg tempen på! -Panodil fick hon och sen sov hon igen.
Panodilen verkade iaf fungera. -En halvtimme senare hade vi en betydligt piggare Ella uppe. Hon åt en halv macka och en halv flaska välling. Hon lekte lite, la av en mindre expolsion i blöjan och dansade lite med L's iphone i händerna... Tröttheten tog dock över igen o nu sover hon... -igen, ja!

Agge, Ralle o Vigge kommer snart. Då ska jag göra tacos. -Kyckling o köttfärs. Vi ska ge Agge hennes födelsedagspresent o kanske oxå äta blåbärs-paj (kanske står för om nån ens vill ha..!) Sen ska nog jag o L se en film -eller nåt. Solsidan visas ju oxå ikväll -De MÅSTE ses. Sen blir det till att sova.. -Vi vet ju inte alls hur fröken tänk må inatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0