Lilarandiga mys-sockor!

Jag har världens bästa man. Jag har de! Han tog Ella även imorse och gick upp. -Jag sov!
Vi åkte in till stan efter lunch. L träffade sin kompis Mattias, Jag o Ella tog en fika med Malin o Oliver. Köpte strumpor åt L gjorde jag oxå. Stora, mysiga, varma lila-randiga strumpor. -Jättesöt e han i dom... Så ni vet!

Ella somnade tidigt efter en konstig o avbruten lunch-vila. Redan strax efter sex låg lillan utslagen i sängen... Svårnattad va hon knappast! Jag o L kollar just nu Victoria's Secrets fashion show -fast L sover o jag bloggar. Avundas de långa benen, smala midjorna o perfekta hyn göra jag lite sådär emellan, bara...

Imorgon vet jag inte vad som händer. -Inte på dagen! På kvällen passar L Ella o jag träffar upp Josefine för en barnfri kvällsfika på stan. Onsdag blir det påhälsning hos papsen -men resten av veckan e ännu obokad. Massor av saker att göra -men inte planerade hur.
Vi får se...




-Dom 2 finaste ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0