Väntar.

Vigge o Venessa e här. Ella sover. Jag bloggar o Linus e iväg o snackar jobb även om han e ledig från just detta.. snackar jobb, iofs. -Inte jobbar!

När den sistnämnde kommer tillbaka o lillskiten vaknar drar vi nog ut på byn. Hittar ett café att fika på. Kanske en lekplats där man kan gunga. Ellas overall måste ju användas lite nu.. Samma sak med mina ben. -måste användas. Handla ska vi oxå.

Har inte kommit igång med tradera-grejerna än, men en köksvåg får nog införskaffas -kan ju va bra till annat oxå! Ikväll kanske jag börjar om jag har lust -o tid! Shrek -nu och för alltid tänkte vi oxå hinna med. o mat, såklart. -För äta bör man, har jag hört!


-Har så jävla snyggt sällskap här idag!



Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor/Kim

Hmmm, vet egentligen inte vem som är snyggast ... Puss

2011-01-12 @ 16:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0