I Lördags...

L tvättade o jag tog sovmorgon. Vid lunch stack vi mot Eslöv och kombinerad möhippa/svensexa!
Möttes upp hos brudgummen Anderas föräldrar och drog sedan vidare mot (har glömt namnet) nån cowboy-vildmarks-tjolahejsen mitt ute i ingenstans...

Lekar o tävlingar. -Jag o Ella va hejarklack (Dock vann mitt lag -men tog åt mig äran gjorde jag inte! Jag va inte med på en endast grej!)
Vi stannade hela dagen. Åt på kvällen, lyssnade på uppträdanden och umgicks med släkten.

Mysig dag. -Varmt va de! Ella va duktig. Jätteduktig. Stolt mamma va jag (även) denna lördag...



-Jag o hjärtat


-Ella hittade kompisar (eller dom hittade henne - o hennes leksaker!)


-Syssling Thea.


-Idas lag!


-Jag! "Hejarklacksledaren"!


-Minicowgirl på pappsis axlar.


-Älskling.


-Brudparet Ida & Andreas.


-Faffar-bus!


-Pappa-bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0