Lidande blogg.

Bloggen hinns inte riktigt med i mitt liv just nu -vilket jag tycker e synd.
Däremot kan jag inte känna att denna blir en press. Ett måste. -Inte nu.

Snabb update e iaf att jag nu jobbar. -Lite extra, men dock! Ella går, härmar. Är mer "med på noterna" än någonsin förr... De går i illfart!
Jag försöker få ut Ella direkt på morgonen (Vilket oftast blir på förmiddagen) Vi hittar på saker dagligen, -leker o busar. Går oftast till folkets park om inget annat koms på! Kommer hem, lagar mat, diskar, svär över att vi inte har en diskmaskin.. Sen leker vi till läggdax. Mat för mamsen o papsen, mer disk, dusch, lite tv, tandborstning o god natt.
Ja, dagarna flyger förbi o bloggen blir lidande... Just nu! BARA just nu..


Kommentarer
Postat av: Malin

SupersnyggaFanny på bild :)

2011-06-07 @ 22:35:47
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Åh vilken fin bild på dig :)



Kram!

2011-06-08 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0