100%!

Jag måste erkänna mig 100% nördig o säga: "Men vilken charmig liten pojk den där Ulrik Munther verkar va!" -O vilken mysig, härlig röst! Jag kommer på mig själv med att gå å nynna på "boys don't cr-a-a-a-a-a-a-aaaj" (Ja. de stavas inte så, men han sjunger ju så!) hela tiden !

Hoppas att spolingen nu inte blir nån dryg EMD-kopia i framtiden. Att kändisskapet stiger honom åt huvudet o han blir märkvärdig o dryg som alla andra så-söta-från-början-pojkar. Nä! Heja Ulrik!


-O vad som hände me den vithåriga rockbruden?? -Hon blev morsa o gillar numer att lyssna på barnvisor. Ja, På Ulrik då alltså!

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

älska ulrik !

2011-03-25 @ 07:57:40
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hahaha! Ja, han är väl för gullig den dära Ulrik ;)



Hoppas allt är bra med er.



Kramar

2011-03-25 @ 20:36:47
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0