Jag vore ingenting, om ni inte fanns...

Utan henne o utan honom vore jag inte orolig för något.
Utan Ella o utan Linus finns inte längre något som skrämmer...
De e dom jag lever för. Dom jag älskar.

Dagen då Ella kom förstod jag plötsligt vad livet gick ut på. Varför man finns.
Jag blev rädd för första gången. Rädd på riktigt. Kär på riktigt.
De finns inget i denna värld som e så starkt. Så vackert.

Mina älskade två. Mina heros. Min stora, o min lill-stora kärlek -tack för allt. för att ni finns. För att jag får äran att älska just er... 



Kommentarer
Postat av: Mamma/Mommo

Jag har sagt att jag har svårt att gråta ... fast nu kommer tårarna ... Jag är väldigt glad för din/er skull! Du är världens finaste mamma! Som jag har sagt, så är du mycket "duktigare" (dumt ord!) än vad jag någonsin varit! Älskar er! Puss

2011-03-23 @ 15:32:11
Postat av: mariaohlin

Du är världens finaste fanny !

Jag blir också rörd ! ÅH, vackra lilla familj. Jag önskar mig en sådan med Rasmus...långt fram !!!! men ändå, samma närhet, samma trygghet osv osv. Jag älskar att jag får lov att var med på ett litet hörn av allt detta ! <3

2011-03-23 @ 19:37:30
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0