Narkolepsins motsats!

Fullt upp även idag...  Dessutom har Ella sovit 20 minuter (jag skojar inte) på hela dagen! Slocknade redan halv sju -och de med all rätt!

Babycafé o massor av packning. Vigge o Venessa kom hit o passade liten E medans jag o L fixade... Nu e bara de sista kvar o gud va de känns bra!
Imorgon lämnar vi Ella hos mommo o sen bor hon där helgen ut... Kommer att sakna ihjäl mig. Seriöst! Samtidigt e de lika bra att få allt gjort. Kunna flytta i lugn o ro, packa upp, fixa, skruva, sova..

Innan mommo träffar vi Mikaela o Gustav. Håller tummarna hårt för fint väder -då sticker vi till lekplatsen med busarna.
Vet nån de förresten? -Ska de bli bra väder imorgon?? Just nu ser de ju mörkt ut...


-Den ikke sovande modellen.


-Jag o finaste bus.

Btw har jag nog serisöt tagit över 100 bilder idag. Förbered er därför att få se otaliga kanin-tröja-o-tenniskjols-bilder framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0