Sömnbrist kan botas med shopping.

img_0401 (MMS)

Lunch-dejt med Fanny idag. sen stan med Agge! Funderar på att shoppa lite dessutom -de kliar i fingrarna! Ella vaknade sju imorse o körde skrik-maraton i 2 o en halv timme! Jag e helt slut, men Ella ville INTE, under några omständigheter, somna om... -för än nu. På bussen. Där jag inte kan sova! -eller kan jag?? Linus sover ju jämt på bion... -de borde vara värre! I vilket fall e jag iaf värd lite shopping efter denna morgon. -Lite kläder till mig själv för en gång skull, kanske?!


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Underbart! Såg inte att hon krupit in i "tunneln" på bilden du skickade i går. Puss

2011-03-01 @ 15:39:50
Postat av: mikaela

Haha jag såg inte heller att Ella var med på bilden, undrade mest varför du lagt upp en bild med en förvaringslösning till leksaker?? haha måste varit trött i morse =))

2011-03-01 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0