Tisdag hos Yani.

Ellas dag började som sagt med ett raseriutbrott. Lilla bus skakade i kroppen av ilska o upprördhet (kan man skriva så??) -O varför? ... De vet jag inte! Jag gick ut i köket för att göra välling för att jag trodde hon kanske va hungrig, men ikke. Hon vägrade äta. Ville bara skrika!
10.00 somnade hon igen.. ca 2 timmar tidigare än vanligt. Så gjorde även jag. "Mä mä mä mäh" väcktes jag av -kvart i tolv (!!!) -Solstrålen va tillbaka!


-Kompisarna 3 i full fart!

Vi gick ner till Yani o Amber. Blanca o Emma va oxå där. Vi fikade, åt lunch o lekte. Ella skötte sig bra. Drog ut stackars Emmas napp x antal gånger, men annars va hon go o glad. Skrattade o lekte. Reste sig mot allt som gick, o står o balanserar med en hand.

Fotbollskväll ikväll. Nu e fotbolls-hjälten nere o köper snus. Ella sover.
Imorgon har vi inga planer. Vill ut o göra något.. Kanske stan. -Vi får se. Torsdag blir de iaf babycafe. Packa måste vi oxå fortsätta med... -Jag förstår inte riktigt hur vi fått plats med så här mycket saker i denna lilla lägenhet!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0