Hård (?) helg.

Blev rätt sent igår -så även i morse! L o Ella gick ut på tur och jag städade hela lyan. -Dammsög till o me! (Vilket i vanliga fall e Linus uppgift.)
Lugn Söndag efter hård (hrm. ja, -om man räknar 1 burk cider o en halv öl som hård, då) helg. -Jag e trött. Har uträttat vad jag velat o försöker nu slappna av lite framför Wallander-filmen (som jag redan sett) på 4an innan sängen kallar.


-Sophie o Thyra. Finaste Ella. Sebbe o Thyra visar "luft-gitarrs-kunskaper".

Imorgon drar jag o Ella till Madde o hennes gäng i stan... Om bilen vill, vill säga. -L's bil, alltså! Den har fått punktering!
Får även reda på lite mer ang. lägenheterna då... -Ja. Lägenheterna! -Därför jag inte skrivit något än. Men jag kan iaf avslöja att jag o L är till 99% säkra på att de blir den på kirseberg trots allt -men imorgon vet vi säkert. -Mer om de då!


-Jenny, Sofie o Jag igår.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nää usch vilken bild...jag ser ju helt drogad ut på bilden på oss tre:P

2011-03-06 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0