Läsvärt.

Imorgon drar jag o Ella på babycafé med Yanire och Amber... -På eftermiddagen e vi däremot lediga, men stannar nog helst hemma! E de däremot nån som känner för de e ni hjärtigt välkomna hit!


Vill även tillägga två saker till detta grymt viktiga o läsvärda inlägg.

1.
Snö-stormen kan ha varit en överdrift... -Iaf så e den den slut nu!

2.
Bästa reklamen just nu måste vara SJ's! Snacka om självdistans! -Jag ÄLSKAR de!
Sämsta reklamen e nog "Knorr fond du chef's" ...-Alexandra Zazzi säger bolognese på ett sätt som ger mig rysningar!


-Ella o jag idag.

 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag stör mig oxå som f*n! De heter BOLOGNÄS inte bolgnjese!!! ;)

2011-03-09 @ 23:07:57
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Haha! Jag älskar också sj reklamen :)



Mattan köpte jag på Ellos när jag hade en rabattkod där :) men den finns på många ställen, det är Micki som har gjort den. Om du är sugen på sängkläderna kan jag tipsa dej om att Lekmer.se har rea på dom just nu :)



Kramar

2011-03-09 @ 23:29:40
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0