Dagen.

Ella vaknade tidigt idag... Halv sju ville lilla bus stiga upp! Jag mutade med välling och napp o kanin men inget fungerade.. De var helt enkelt bara att masa sig upp. leka o busa. Göra frukost.

Träffade Madde, Caroline o Emelie (inte vanliga Emelie. En annan Emelie) på Mormors -vi fikade och ungarna busade! 4 pojkar och en Ella... -Fröken verkade stortrivas. Vägrade sova!
På väg hem slockande hon äntligen! Jag gick hem. Träffade grannen brevid o bestämde att vi måste hänga nån dag... Hennes Greta e bara 1 månad äldre än Ella -perfekt lekkamrat hoppas vi!


Träning nu i kväll. -Jag e trött! Linus gick o la sig redan 21, somnade på soffan innan jag tvingade honom in i sängen... Jag tänker nog snart göra honom sällskap, men först ska jag duscha. Fryser något fruktansvärt!


-Pigg i pyjamas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0