E jag så tråkig?

Egentligen har jag och Ella inte gjort något speciellt på sistone. Ella har under helgen varit sjuk men börjar nu repa sig. Jag skulle iväg o träna idag, men då passet va fullt la jag fokus på hemmet, maten och städningen jag verkligen kände behövdes... Jagade dammråttorna som hånskrattat åt mig hela helgen.

Känner stress. E uttråkad. Ella jagar mina ben och vill inget annat än att gå runt o hålla min hand. (=inget blir gjort) Jag känner mig ensam och något pushig när jag förutom om jag tvingar till mig sällskap, inte har något sådant...


-poserande tråkmåns.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker inte att du är tråkig <3

2011-05-17 @ 09:54:06
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0