Fajja ♥

img_4563 (MMS)

-Ella o Fajja hemma på Limhamn i våras. Jag o Fajja (min farmor, Ellas gammelfarmor -fast de får man dock inte säga... De låter för gammalt, tycker hon!) hittade till slut bara en solhatt idag på shopping-rundan. -För visst fanns det mycket fint och sött, men inget hade lixom den wow-effekten vi va ute efter... Jag fick istället pengar att själv handla grejer för. Att beställa tröjan jag önskat mig åt Ella från villervallas hemsida. -Ett par skor blev de me (dock ej från samma sida) Lära-gå-pjucks. Silvriga! På tal om dessa "lära gå-skor" så hittade vi BARA fula och tråkiga sådana i stan! -Dessutom va dom lika dyra som fula. En 4 till 6 hundra spänn för sandaler med en ful blomma på, eller riktiga gubba-dojjor i brunt o beige. -Whaat? Hur kommer detta sig? Ungar jag ser ute på stan har inte sånna fula skor (Eller har dom kanske de, men bara hemma??) Om ni har tips på bra, fina och inte svinigt dyra skor tar då jag gärna emot detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0