Klipp!

Jag har nog gjort världens klipp! Jag fick (som vanligt. typ 2 ggr i veckan -känns de som iaf!) erbjudandet "50% off" på valfri vara hos Ellos. -Jag behövde tränings-skor o tog tillfället i akt att kolla runt lite.

Jag hittade dessa...

...för 299 spänn! Jag beställde dom -fick 50% rabatt- och har alltså en faktura som ligger o väntar på mig på 150 kr. -Hur bra??

O jag VET att jag borde testat dom först.. kanske inte köpt dom billigaste! Men dom hade fått bra betyg av alla som skrivit o dessutom gick träningen som smort i dom idag. Mjuka o sköna o framför allt så svider det inte i plånkan... Man tackar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 18:25:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0