Stan, Shopping, Svett & Skratt.

Dålig uppdatering. -Precis som det förmodligen blir imorgon!
Dagen har varit fullspäckad. Jag o Ella träffade Fajja, handlade ny solhatt (som såklart slängdes av och blev överkörd av vagnen o därför inte ser ny ut längre... efter en dag! Ajja.) Vigge sprang vi på, sen Vigge och Venessa. Fajja bjöd på lunch men åt inte själv. -Hon matade och busade med Ella. Lät mig äta varm mat i lugn och ro (Alla ni morsor fattar vilken lyx detta kändes som!)

Vi köpte present till Vigges inflyttnings-fest imorgon, Mötte upp Maria och shoppade lite till.
Dagen gick snabbt och plötsligt var klockan tränings-dax. Jag o Agge gick hemåt. -Hon passade Ella o jag klädde om, Linus handlade. Jag cyklade i racer-fart till heleneholm och körde ett pass som gav mig blodsmak i munnen. Seriöst! Blodsmak! -Jag kunde knappt andas och halsen revs sönder när vi körde stretchingen.


Köpte med mig viatnemesikt hem. Sen kollade jag o Agge på Talang. Garvade åt att pubilken ställde sig upp åt vart annat framträdande (gör man lixom inte bara det om det är helt fruktansvärt mega-fantastiskt?? Annars förlorar de ju sitt syfte lite, kan jag tycka...)

Fredags-myset bestod av en liten colaburk och 4 bitar choklad o jag va nöjd! -Ska försöka hålla det på den nivån nu, så träningen ger något... Mitt mål e vårruset nästa år, och att kunna ha en sån där snygg byxdress utan att se ut som en tunna!!


Imorgon blir det lika fullt upp igen. -Fullt upp med mega-träningsvärk, gissar jag på!
Stan, hårfärgning (skippade de idag. Måste ha en förpackning till kom jag på) packning (Ella ska nanna hos sin mommo) paket-inslagning och sedan Vigge klockan tre... Där kör vi först inflyttnings-fest med släkten. Kvällen bjuder på partaj och inflyttnings fest for real.


-Bilden e inte tagen idag (då jag intetog några foton idag!) Men den söta byxdressen e från Agge och jag satsar ju på att va lika förbannat söt som Ella är i en sån här, en vacker dag..
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åhh vad du är flitig Fanny!

Jag tänkte joina dig på vårruset nästa år. Ska också snart komma igång och få tillbaka flåset!



2011-05-07 @ 00:15:29
URL: http://www.ettrosahelvete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0