Viktig info!

Vi har fått två fiskbebisar! Jag upptäckte och fångade in dom nu ikväll... 
Imorgon blir det alltså en tur till fish-babyland (eller ja, -nån djur-affär) för att köpa ett sånt där litet akvarium man kan hänga ner i det stora...
GOD. Jag känner mig nästan som när jag va liten!

Annan intressant info till er bloggläsare (om jag har några kvar efter detta extremt fåniga inlägg) är att jag gått ner 3 kilo... 3 kilo på 6 veckor! -De e inte mycket, jag vet! Men samtidigt har jag varit extremt dålig när de kommer till  mat o gotte. Duktig som tusan (då vi talar om mig) när de gäller träning... Jag e nöjd!

Bjuder på en bild hemmifrån mormor o morfar idag...


-Nanny Venessa, Morbror Vigge o Ella.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Det är ju asbra Fanny!! Det går åt rätt håll. Mental High Five!

2011-05-22 @ 10:17:27
URL: http://barasophia.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Saga tackar för grattishälsningen :)

Du är ju superduktig!! Heja!



Kramar

2011-05-22 @ 20:44:58
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0