Sjuk!

Jag har lyckats bli sjuk! Har nästan precis kommit upp ur sängen och istället krupit ner i soffan... Var tvungen att tvinga i mig en macka, dricka en stor kopp te och svälja en alvedon för att må lite bättre.
Jag tänkte mest göra detta korta inlägg här för att försäkra er om att inget har hänt på Ella-fronten än... O ärligt talat så håller jag nu istället tummarna att hon faktiskt väntar istället... iaf ett par dagar så att jag lyckas bli kvitt förkylningen!
Nu ska jag lägga mig under filten och tycka lite synd om mig själv, kanske ta en kopp te till o bara vänta på att mannen min ska komma hem o ta hand om mig.

Kommentarer
Postat av: Mad

Då klunkar du inget hallonbladsthe nu då;)

2010-04-05 @ 16:26:29
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0