Spara (jag) o slösa (Linus)

Kommer ni ihåg dom? Spara o Slösa... Vilken tidning va de dom va i? Kamratposten, eller?
Ajja, nog om de. De jag ville skriva om nu är detta, för jag e nog nämligen världens snällaste flickvän! Jag har tillåtit Linus att köpa nya fälgar även om jag tycker de e totalt onödigt (kanske för att jag inte ser skillnaden på dom ens!) Som vanligt har vi med detta gjort en deal. En deal som går ut på sparade pengar istället för att fortsätta bränna. Om han nu vill ha sina jäkla "strån" (kallade ekrarna på fälgarna så innan - Linus ögonbryn satt uppe i hårfästet efter den kommentaren kan jag lova er!) så blir det att spara till SENARE utgifter efter de! Inga fler fälgar, bilar, stötdämpare eller bäddmadrasser (hrm!) nu alltså!

Nu kallar sängen snart! Hatar boken som jag läser... Den e alldeles för spännande o alldeles för läskig egentligen! Speciellt jobbigt nu när man e tvungen att gå upp ur sängen o gå heeela vägen till toaletten en 5 ggr per natt.. Ikke bra! Fanny blir ju RÄDD!

Kommentarer
Postat av: Mad

Vad är det för bra bok??

2010-04-08 @ 08:45:36
URL: http://mamamad.se
Postat av: sandra

hej.

men var inte spara och slösa en liten serie i kp (kamratposten)? och kanske även en tidning från banken... ?? jaja :)

trevlig blogg :)

Sandra

2010-04-08 @ 20:35:01
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0