Bilder!

Jag erkänner. Jag har nu tillbringat ett par minuter över att snyfta över ett par EXREMT hemska bilder som togs på mig på min babyshower i lördags... Linus fick uppgiften att trösta o gång på gång upprepa hur fin jag e!
Det här med foto är ett väldigt känsligt ämne och jag tror många av er aldrig kan förstå HUR pass konstig jag e med detta...
Iaf gör jag på mitt sätt, det vill säga; torkar tårarna (som jag för övrigt erkände nog va en del hormoner och en del trötthet oxå) och bara raderar bort dom dåliga bilderna. Ut med det hemska... FÖRNEKA! O sparade dom fina gjorde jag, och 3 av dom ska jag till o me visa här...

Vackra vackra Linus, vad skulle jag göra utan dig? Av hela mitt hjärta älskar jag dig <3






 4-ever <3


Kommentarer
Postat av: Mad

Superfina bilder gumman! =)

2010-03-30 @ 22:14:44
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0