Sista dagen...

Sista dagen på praktiken. Blandade känslor vill jag säga! På ett sätt ska de bli skönt att äntligen (med gott samvete) få vila sin rygg, sina höfter o sitt huvud från all stress o press, men samtidigt känner jag faktiskt att det e lite sorgligt och jag är rädd att bli väldigt uttråkad denna sista tid innan Ella kommer...
Jag har iaf planerat in en massa o göra så att det sistnämnda (att bli uttråkad) inte kommer att hända. Tavlor ska göras o lägenheten ska fixas till max! Så e de bara! Dessutom har jag en massa vänner o familj att dela min lediga tid med, så att de blir tråkigt, de har jag väldigt svårt att tro!

Nu måste jag verkligen rusa! Bussen går om en kvart! Aaaah!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag och Oliver finns till mycket tid om du vill.

2010-03-12 @ 11:10:04
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

Aww, vad glad jag blir. Jag bara skrev, från mitt hjärta - för det är verkligen så jag känner. Jag är så förväntansfull jag också inför ankomsten. :D

Nu ska jag skynda mig & göra mig klar så att jag kommer in till stan & kan träffa dig ! :)

Älskar dig också morsan :) Ses snart ! <3

2010-03-12 @ 12:13:27
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman.Det stämmer att man bor i malmö stad och min prins kom tillvärlden den 14 december 09 :) Han växer och blir stor nu :) Så underbart att följa :) Så skoj att det inte är allt för lång tid kvar tills din är hos dig.Ha en skön lördag.kram kram

2010-03-13 @ 10:12:52
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0