Familjen annorlunda

Jag älskar min man. Min dotter e mitt allt. Vi har precis som alla andra våra problem. Inte e vi perfekta... -Långt ifrån, vågar jag erkänna. Ändå vinner kärleken. Vi löser allt. tillsammans. Vi e kära i varandra, Jag o Linus. Vi har skapat det mest perfekta man kan tänka sig. Vi har fått ett bevis för vår kärlek. Vi har fått en dotter. En Ella.
Frustrerad till tusen kan jag bli. Känna mig som en värdelös mamma. Kan inget, Gör för lite. Ändå verkar Ella må bra. Hon känns trygg o glad. Hon e mammig o pappig till tusen. Hon skrattar o ler o ögonen glittrar när hon ser på en -O de e de viktigaste. Att hon mår bra. Att hon tycker jag e tillräcklig. Då e jag nöjd. Då e jag lycklig.

Jag älskar min familj. Jag älskar dom mer än allt.
Hur speciella dom ens tycks vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0