Nervös!

Jag o familjen spenderade kvällen hos Agge o Ralle. Åt en fantastisk kylskåpsresters-middag o pannkakor me glass till efterrätt.
Ella har mest surat hela dagen -och kvällen! Varit ledsen mycket... Kanske e de gaddar på g. -Hon e iaf inte den gamla vanliga solstråls-Ella.

Jag o L kollade film när lillplutt somnat o vi kommit hem. Bröderna Karlsson stod på menyn o jag har suttit på helspänn under hela filmens gång (Hur man kan bli nervös av en film förstår jag ändå inte..) Men rolig va den. Jättekul. Charmig!

Sängen kallar nu. Imorgon har vi inget planerat förutom att L ska iväg på kvällen. Jag o Ella stannar hemma o tar gärna emot besök -om nån känner sig villig. -Annars nada...


JO! -Ska hämta ut min (Ellas) molo-overall ju! En fantastisk dag blir de nog alltså! Tjoo!


-Snart pryder världens vackraste overall världens vackraste Ella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0