Trött.

L skulle få sovmorgon idag.. -De blev inte så! Jag somnade om efter välling o blöjbyte. Vaknade sen inte för än strax innan tolv... L o Ella hade hunnit med både gröt o lek. En sovstund hade Ella oxå tagit.
Jag e så trött. Förstår de inte. Jag känner mig totalt slut i både huvud och kropp. Humöret e kass o orken e lika med noll. Jag har lovat att året ska bli nyttigare, för just nu känner jag mig sjuk. Jag o Agge funderar på viktväktarna då jag tror att dieter säkert hjälper -men dock bara för stunden. Jag vill ju ha något långvarigt. Att dessutom helt skippa kolhyderater i mitt redan så orkeslösa tillstånd verkar allt utom smart... Men vi får se. Nyttigare ska jag iaf bli! Kanske lite smalare, men framför allt piggare!

Inget speceillt verkar hända idag.. -Tvätta ska jag iofs göra när energin sätter fart! Filmen vi påbörjade igår ses väl klart ikväll. Mat ska lagas. Handlas oxå.
Kanske ringer vi hit någon. Kanske inte... Stannar hemma gör vi nog iaf. Mycket flängande nu under jul o nyår gör att hemmet känns rätt nice iaf...


-Den dära som gör mig trött, men samtidigt får mig att orka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0