Som vanligt.

Här hemma börjar det äntligen bli som vanligt igen... -eller nästan, iaf! Jag har blivit mycket bättre. Ella e pigg och glad men fortfarande något dålig i magen! L jobbade inte idag, men e tillbaka som vanligt imorgon. Då tar jag o Ella en lugn hemmadag just in case...

Dagen har gått i samma takt som de föregående 3.. Jag har stannat inne, sovit lite. L har varit ute på tur med Ella. Vi har lekt o busat o jag har för första gången på nästan en vecka fått lite fixat.. (ja. manin har i takt med tillfrisknandet tagit fart igen...)
Kvällen e lugn o Ella somnade strax efter sju. Jag o L har käkat o lutat oss tillbaka i soffan. Tittar nu på dålig tv (bra enligt L... -2½ män) Ska även försöka få håret tvättat innan sänggång. (Fetare får man faktiskt, äckligt nog, leta efter...)


-Puss!


-Dom finaste två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0