Jag dansar ALLTID nykter!

Nu för tiden iaf...
Har spenaderat dom två sista timmarna dansandes med mig själv o 14is-musik på hög nivå! Laddar upp inför kvällen me brudarna. Alkoholfria drinkar o chokladcigaretter i mängder. De e annat de än bara för 5 månader sen... Men jag trvis. No problemos! Ciggen saknar jag lite ibland iofs men att dansa o njuta av livet gör jag gärna utan en massa alkohol i blodet... Kanske något jag insett nu när jag inte har kunnat dricka!

Jag passar på att lägga upp en fin bild på mina dans/sång-insatser... Het som få! ;) Dessutom får ni en på mina 90tals-inspererade flätor (Har de faktiskt bara så så länge så att håret ska blir lockigt, även om frissan i sig själv e riiiiktigt het =P) naglarna e vackert rosa och snart ska man bli människa igen (sminket ska på) men innan de, blir det inhandling på Willys, Jessie kommer vilken sekund som helst!


  

  


Kommentarer
Postat av: Gabby

Heej!! Kul när man verkligen hittat rätt;) Var har du din praktik? Vi ska på ultraljud snaaaart så det ska bli spännande. Berättar mer sen;) Jobbigt när man måste vänta så länge på det. Msn skulle helst vilja titta på dem varje vecka :) Hoppas du/ni har haft en bra helg! KRAM

2009-12-06 @ 00:16:12
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0