Måndag!

Förkylningen verkar gå åt rätt håll (säger jag nu när alvedonen börjat att verka)
Har idag inhandlat tårta, läsk, skumpa o snacks till födelsedagsfesten på onsdag. Imorgon blir det först barnmorskan efter praktiken (slutar redan 14.30) o sedan städning. Halvkul dag kanske, men sen blir de bättre... Födelsedag, nyår o 3 dagar ledighet innan skolan börjar igen! Lovely!

Funderar på vad man ska ta upp med barnmorskan imorgon, för jag är lite mesig... Vill egentligen sitta där i flera timmar o fråga allt jag bara kan komma på (o mer där till...) men det kan man ju inte! Hon e världens snällaste, min barnmorska, men ändå känner jag mig mest som inte kan nåt, vet nåt eller förstår nåt... Jag e så rädd att göra eller fråga fel saker helt enkelt!
Tur att Linus ska följa med denna gången... Han får hjälpa mig med dom jobbiga frågorna (Alltså alla som på något sätt kan verka korkade... kanske får skriva en lista till honom =P)

Nu näsdroppar, sen sängen o boken!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Gabby

Hej gumman! Ja nu jäklar börjar den växa! Har gått så fort bara de senaste 2 veckorna tycker vi här:) Kul! känner mer & me rliv där inne nu också:) Annars mår vi bra förutom min trötthet, illamående & ryggont. Hur mår du? Du verkar vara pigg ;) Stort lycka till imorgon hos BM & fråga på ..har alltid också me rän hundra frågor haha var går du någonstans? I höllviken, malmö? Många kramar!

2009-12-28 @ 23:52:56
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0